DÅK 2018

Välkommen till distriktsårskonferensen 2018!

Vänsterpartiet Kalmar Län håller årskonferens lördagen den 24 mars på Gamleby Folkhögskola i Gamleby, Loftagatan 26. Konferensen startar kl 10 och beräknas pågå till kl 17.

Årskonferensen är distriktets högsta beslutande organ och består av ombud från partiföreningarna valda på partiföreningarnas medlemsmöten. Konferensen är öppen för åhörare. Distriktet betalar resa och mat för ombud och två suppleanter per partiförening. Årskonferensen behandlar distriktsstyrelsens verksamhetsberättelse och ekonomiska berättelse för det gångna verksamhetsåret samt landstingsgruppens rapport. Vidare beslutar årskonferensen om verksamhetsplan för det kommande året, behandlar inkomna motioner, anta Hälso- och sjukvårdspolitiska  program samt väljer distriktsstyrelse, revisorer och valberedning.

Klicka på knappen och läs landstingsgruppens förslag på Hälso- och sjukvårdspolitiska program:

Mer mer

➤ DATUM: lördag 24 mars
➤ PLATS: Gamleby, Gamleby folkhögskola, Loftagatan 26
➤ TID: kl. 10:00 – 17:00 (cirka)

Kontakt

Vid frågor eller anmälan av veteraner eller barnpassning kontakta distriktets administrative sekreterare Richard Deichmann:

E-post: [email protected]

Läs alla utskickade DÅK-handlingar: