Distriktsårskonferensen i bilder

Foto: Lars Ohly
Presidiet höll koll på såväl talarna som de många delegaterna. Foto: Lars Ohly
Årskonferensen leddes av ett presidium bestående av (från vänster) Lena Gustavsson och Kaj Raving som ordförande och Irene Fleetwood och Lena Granath som sekreterare. Foto: Nicke Grozdanovski
Deltagandet var rekordstort och lokalen fylldes till bredden.
Deltagandet var rekordstort och lokalen fylldes till bredden. Foto: Ragnar Olsson
Att Lars Ohly kom och höll ett tal var årskonferensens överraskning. Den före detta ordföranden höll ett inspirerande tal om bland annat vikten av att vi inte glömmer bort att vi är ett samhällsförändrande parti. Och så hann han med att prata lite kultur också, hans favoritämne.
Att Lars Ohly kom och höll ett tal var årskonferensens väldigt uppskattade överraskning. Den före detta ordföranden höll ett inspirerande tal om bland annat vikten av att vi inte glömmer bort att vi är ett samhällsförändrande parti. Och så hann han med att prata lite kultur också, hans favoritämne. Åsa Gyberg-Karlsson som syns i bakgrunden vid dörren representerade den centrala valberedningen. Foto: Kaj Raving
En av de yngsta delegaterna på årskonferensen, Elham Mohammad, valdes också in i distriktsstyrelsen. Han passade såklart på att hälsa på Lars Ohly. Foto: Okänd
Partistyrelseledamoten Kaj Raving framförde en hälsning från partistyrelsen, med fokus på hur viktigt det är att nu ta hand om alla nya medlemmar som strömmat till partiet. Foto: Fredrik Jonasson